Wednesday 9 May 2012

i love u so much dear...

assalamualaikum dan selamat malam...

okay, berdasarkan entry diatas... agak-agak love dekat siapa??? for sure laa aku love manusia... ciptaan Allah s.w.t ... ciptaan Allah semua nya inda-indah belaka... tiada yang cacat cela nyaa... jika ada, itu punca nyaa datang dari kita sendiri... kita yang pandai-pandai mengubah ciptaan-NYA...kita sebagai ciptaan-NYA haruslah bersyukur kerana kita dilengkapi dengan pancaindera yang sempurna...mungkin ada diantara kita yang tidak berapa sempurna, tetapi itu adalah ujian ALLAH untuk kita sebagai hamba-NYA...tetapi kita perlu ingat, bahawa ALLAH tidak pandang semua itu..amalan kita lebih penting dari segala-galanya..rupa fizikal hanya la bonus...kepada insan yang mempunyai rupa paras yang sempurna dan boleh membuat orang lain memuji anda, anda hendaklah bersyukur kerana ALLAH menganugerahkan anda dengan kecantikan fizikal...tetapi, anda juga hendak membuat amal ibadah..supaya cantik dalam dan cantik luar...

*jangan berbangga jika mempunyai rupa paras yang lawa pada pandangan manusia-manusia lain keran itu semua tidak membawa apa-apa faedah...kecuali anda juga melakukan amal ibadah....baru laa cantik luar dan dalam...

*saya menasihatkan anda semua kerana ini tugas saya sebagai umat Islam untuk mengingati sesama Islam... saya tak kata saya sempurna semua nya..saya juga berusaha ke arah itu...sama-samalah kita berusaha ke arah kebaikan... :)



okay... sebenarnya aku nak kongsi video yang dibuat oleh my beutiful bestfriend (aisyah abdul jalil)..tapi, tadi tiba-tiba nak cakap pasal kat atas tu...so, sebelum terlupa kongsi laa sikit... okay, video ni aisyah dah buat lama but tiba-tiba ada masalah teknikal.so video ni tak dapat dibuka..tapi tadi aku try, dah boleh..Alhamdulillah... okay, i <3 this video so much like i love the owner of this video..i love u so much dear...seriously... jom tengok video niii... :) credit 4 aisyah...

 banyak dugaan kita lalui dan tempuhi bersama...u're so strong girl...i <3 u so much... :)
i love this video... <3
post by(haqifa)


1 comment: