Sunday 6 May 2012

luahan perasaan

assalamualaikum...

petang semua... :D .....

okei berdasarkan tajuk diatas... saya nak terang kan... <----  (ecehhh ayat baik betul...hahaha....) okei sambung balik... sebenar nyaa, nama blog ni luahanperasaan.blogspot.com...
tapi, disebabkan dah wujud blog tu..jadi tak boleh laa.. tu sebab nama blog ni ceritakehidupankami.blogspot.com... kami?? sebab kan blog ni ada 3 orang penulis.... blog ni diwujudkan
sebab fina cadangkan.... so, apa lagi.... terus buat.... tp dia pun belum lagi update apa2 kt blog ni... hehe... :P


okei, blog ni tempat kami mencurahkan/meluahkan segala perasaan yang membelengu diri kami...mungkin tak dapat diluahkan melalui mulut, jadi kami luahkan laa melalui penulisan... ye ??? so, blog ni akan menceritakan tentang kehidupan kami...perasaan kami.... dan segala nyaa.... ikutkan hati aku, setiap jam, setiap minit, setiap
saat aku nk update blog ni...tapi tak boleh juga, sebab nanti TAK JADI kisah kehidupan kami... but jadi kisah kehidupan aku... okay, jadi insya-Allah, bila ada masa terluang, akan kami update blog ni ye??? (sebenarnya, tak reti tutup perbualan.... haha) kay, bye assalamualaikum semua... maaf sekiranya ada yang kurang, sesungguhnya yang baik itu datang dari ALLAH, yang buruk itu datang dari kami/aku sendiri... (haqifa)


                                                     sedap sangat Asmaul Husna ini :D

No comments:

Post a Comment