Saturday 7 July 2012

P.R.I.Z.E :D

assalamualaikum dan selamat malam semua.... :)

pada 5/7/2012 telah diumumkan pemenang SCK (surat cinta kea) ... api disebabkan aku ni taku yang teramat... so, aku x on9 fb la malam tu... aku biar kan jea... esk nye, bru aku bukak... and pemenang tempat pertama Kak Aziera tempat kedua Kak Veronica.... oke... aku?? hahaha.... cer teka... heee.... aku tersenarai dlm 10 terbaik.... :D .... so, dikira mng jgk en?? hahahahaha... ni adiah nyee... :

1- mug
2- shawl (daripada koleksi peribadi KEA,hehehe)
3- hadiah yang dalam nye ada sticker, penanda buku dan
macam2 lgi...

ada empat kn paket kecik tu? knp 4? sbb :
1- naufal
2-afiqah
3-marlissa
4-aisyah

untuk diaorang skli.... baik kan kak ara?? aku sndri x sangka untuk diaorang ada... mesti diaorang suke ni !!! cuma naufal je aku takut nak bg...haha... sbb tkut hilang...tak tahu la die reti jaga or x... harap2 dpt jaga adiah tu elok2... :D

dorang pn akan dapat ais krim mekdi drpd aku.. adiah sbb da tlg aku... naufal dpt crunchie ye... jgn mengada2 nak benda lain... hahaha....


post by : haqifa

No comments:

Post a Comment