Thursday 19 July 2012

status hilang !!!

assalamualaikum...
dan selamat pagi....

sejujurnya, dah 3 hari aku moody !!! sebab tu la kot, sampai aku tak ingat samada aku post or tak dekat 1 group tu...

aku rasa, aku ada post something, but bila aku cari balik dkt group tu tak ada, i dont know dekat mana aku post kalau bukan dekat situ....

habes laaa...

tapi, yang peliknya memang tak ada notification yang memberitahu ada org like or comment... pelik... entah2
aku x post pun... tp aku ingat, dia keluar dekat screen... tapi bila cari balik, dah xde... kene delete ke ek??
hmm entahla...

tapi, aku memang tak jumpa langsung !!!!

pelik... tu la, mamai lg... hmmm.... its oke.... biarlah status tu berlalu bagai air yang mengalir di sungai....

status hilang n buat aku teringat dkt dia....

:'( ........... (post by haqifa)

wake up !!!!!!!!! jangan jadi macam ni, sampai alam realiti dengan fantasi pun dah x sedar !!!!

No comments:

Post a Comment