Saturday 14 July 2012

V.I.S.I.T

assalamualaikum and good evening !!!

nak share sikit cerita lawatan ke PPUM.....

okei, kitaorang gerak dari sekolah pukul 11 camtu laa... so, pukul 12 tghri tepat dah ada depan pintu wad pediatrik.....

ada 9 orang yang pergi.... aku, marlissa, syahira, aqilah ariffin, aqilah halim, farwizah, maisarah, ain and athirah... ramai yang pakai baju warna pink ..... mesti dia suka tgk kitaorg pakai baju warna tu....

kitaorang stay kt PPUM from 11-2:30.... lama kan?? but for me, terlalu sekejap... tak puas jumpa dinie.... rindu pun tak hilang lagi.... rindu dia.... :C

semalam, aku tidur pukul 3pagi koz siapkan banner untuk dia.... background banner pink colour.... aku tulis GET WELL SOON ..... (nama dia)

tp sorry, tak sempat snap 1 pun gambar banner tu.. serius !!! so, mmg special edition koz dia je yang dapat tgk banner tu... tak ada la lawa sgt.... comot sikit...almaklumlah, pepagi buta siapkan....

tetiba dpt idea nak buat banner.... guna manila kad then dye color.. hahaha... serius xsempat nak snap gmbr banner... :C ... its oke... kira mmg btul2 special edition larh...

best sgt jumpe die !!!!!!!!!!! nnt aku upload sikit gmbr die... skrg gmbr tu belum ada lg.... wait kay... maybe tonight... :)

YA ALLAH YA TUHANKU,
KAU SEMBUHKANLAH PENYAKIT DINIE,
HANYA PADAMU AKU BERMOHON DAN
ENGKAU SAHAJA YANG BOLEH
MEMAKBULKAN DOAKU..
AMIN .... 
 PPUM, KL


 

No comments:

Post a Comment